Wrocław

16.09.2015

W dniach 12-13 września odbyła się wycieczka do Wrocławia zorganizowana przez Centrum Kultury Sportu i Turystyki.Zwiedzanie rozpoczęliśmy od słynnego Ogrodu Japońskiego. Mogliśmy podziwiać tam piękne rośliny i ciekawą architekturę. Zobaczyliśmy Halę Stulecia W zoo zachwyciło nas Afrykarium ze swoimi nowoczesnymi rozwiązaniami architektonicznymi. Wielkie akwaria powodowały iluzję przebywania w głębinach.  Kolejnym miejscem do którego dotarliśmy było Muzeum ,,Panorama Racławicka”, gdzie wzięliśmy udział w spektaklu w Małej Rotundzie przedstawiającym bitwę pod Racławicami- to wspaniałe arcydzieło zachwyciło nas wszystkich swą oryginalnością i wielkością kunsztu malarskiego. Na zakończenie dnia udało się nam zobaczyć spektakl grających fontann.

Następnego dnia wczesnym rankiem dotarliśmy do Rynku-  drugiego  co do wielkości  w Polsce. Otoczony pięknymi ,starymi kamienicami, z mnóstwem historii i ciekawostek , ponad 40 ogródkami restauracyjnymi, piękną fontanną- także zrobił na nas duże wrażenie. Wśród uczestników wycieczki znaleźli się poszukiwacze wrocławskich krasnali ,których jest tu ponad 200. Następnie zwiedziliśmy najstarszą część Wrocławia – Ostrów Tumski z piękną 700 letnią katedrą Jana Chrzciciela. Dalej był Uniwersytet Wrocławski, a w nim przepiękna Aula Leopoldina. Na Uniwersytecie zwiedziliśmy także Wieżę Matematyczną, z której podziwialiśmy z góry piękno Wrocławia . W dalszej części naszej wycieczki podziwialiśmy piękną roślinność w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego, nazywanym oazą piękna i spokoju w sercu wielkiego miasta. To „żywe muzeum”, a zarazem ośrodek naukowy i dydaktyczny oraz ulubione miejsce wypoczynku wrocławian.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z tego wydarzenia.